13.6.10

Yeni Yine Yeniden.




















Biliyorum çok vefasızım.
Çok uzun zaman oldu bloguma yazmayalı.
Neden bilmiyorum ya gerçekten meşguldüm ya da birşeyleri sürekli bahane ediyordum.
Ne olursa olsun sonuç değişmiyordu gerçi.
Bugün daha resmen başlamasa da benim için tatilin ilk günlerinden.
Bu günlerin bir an önce gelmesini gerçekten çok istedim.
Çünkü yazılı haftasının son günleri gerçekten bunalmıştım.
Karneden önceki yazılı haftası insana gerçekten daha belirleyici geliyor.
Hani notlar belli oluyor ya, son şans. O yüzden belki daha büyük bi baskıyla giriyor insan yazılılara.
Ama ben en rahat yazılı haftamı geçirdim diyebilirim.
MEB beni yine takdir edecek bu konuda gerçekten mutluyum.
Şimdi o beklediğim tatilin ilk dakikalarında
ne yapacağımı bilmeden saatlerden ekrana bakıyorum.
İkinci kez Roland Garros izledim.
Aslında odamı toplamam, site yapmaya başlamam, okumak istediğim kitapları okumam,
izlemek isteyip de yazılım olduğu için izleyemediğim filmleri izlemem, yaz için bi diziye başlamam gerekiyor ama
ben bugün bunların hiçbirine başlayamadm.
Ya tatil moduna giremedim ya da okul modundan çıkamadım.
Ya da daha korkuncu ikisinin arasında kaldım.
Bilmiyorum belki daha ilk günler olduğu için böyle ne yapacağımı bilmez bi haldeyim.
Umarım çabuk geçer bu boşluk duygusu.

Bu yıl benim için gerçekten farklı bi yıldı.
Okulum değişti, arkadaşlarım değişti, çevrem değişti..
Uyum problemi yaşadığım söylenemez ama gerçekten ilginç bi yıldı.
Umarım gelecek seneler çok daha güzel olur.
Neden böyle günlüğümsü bi yazı yazdığımı bilmiyorum.
Blogumu açtım ve nasıl olduğunu bilmediğim bi şekilde yeni kayıta bastım.
Düşünmeden, sormadan yazdım bunları.
Gerçekten rahatlamış hissediyorum bu satırları yazarken.

Ve son olarak;
İYİ Kİ GELDİN YAZ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder