27.6.10

ortaya karışık.

Merhabaaa :)
Aslında bu yazımı bir kaç gün önce yazacaktım, ve hatta yazdım ama paylaştığım videolarla ve kod sisteminde bi hata çıktı ve ben yayınladığım yazımı kaldırmak zorunda kaldım, ve şimdi de tekrar yazmak için geçtim bilgisayara.

Aslında güzel bi haftaydı,

tenis severler için çok ilginçti :D Mahut vs Isner maçını izlemediyseniz mutlaka izlemelisiniz, en uzun maç ve ace rekorunu da kırdılar, izle izle bitmedi belki ama yine de şu ana kadar izlediğim en heyecanlı tenis maçıydı diyebilirim.
Maçı Isner aldı ama bence önemli olan maçı kimin aldığı değil maçta yaşananlardı,
Zaten maçta kimi tutarsanız tutun ister istemez diğeri servis atarken siz de onun oyun almasını istiyorsunuz. İzlenilesi bi maçtı diyebilirim.












3 gün süren maçın üçüncü günü tüm türkiye televizyonlara bağlandı diyebilirim. Aşk-ı Memnu finalı. Hem de öyle bi finaldi ki twitter'da trending topic oldu. Sayılarla ifade edebilecek olursak geç saatte olmasına karşın 6000 tweet atılmış ve yabancıların what's aşk-ı memnu yazıları da bunu destekler nitelikte kesinlikle :D
Parrhesiastes adlı twitter kullanıcısının yorumu gerçekten okunmaya değerdi :D
Aşk-ı memnu is the new planet beyond the solar system explored tonight by Turkish scientist ( Şişt çaktırmayın olum )
Tamam, kabul ediyorum duygusal bi finaldi ama o behlül kaçar sahnesi gülme krizine girmeme neden oldu, Erdil Yaşaroğlu'nun Behlül yaban oldu cümlesi tamamen açıklıyor zaten :D
İşte o sahne :D





'' Hadi aşkım behlül kaçar ''

----

Aşk-ı memnu bitti sardı beni tutulma heyecanı. Twilightı izlediğim ilk günden beri olan bu twilight tutkusu her zaman içimde olsa da her filmden önce daha artıyor diyebilirim. İzledikçe izlemek istiyor insan. Ben de bu istekle kuzenimle beraber twilightı tekrar izledim, tek bi fark vardı bu sefer Türkçe dublajlı. Ahh izlemeseydim keşke :D Cullen'ları kulun diye telaffuz eden Belllllla diye seslenen JAAAAcob Black, ''Sen lens mi kullanıyorsun Edward, dün gözlerin siyahtı bugün kehribar rengi '' diyen Bella. Çok kötü bir ses tonu. Neredeyse tüm evetler '' ivet'' şeklinde. Doğrusu filmi izlemekten çok kahkaha attık diyebilirim. Uyarımı da yapıyorum eğer elinizde bir twilight cd ya da dvdsi varsa sakın Türkçe dublajla izlemeyin :D

~ ve bu arada tekrar tutulma okunmaya başlanır.

----------

ve ortaya karışık yazıma ışık hızıyla devam ediyorum, konudan konuya atlarken ben yazmaktan yorulmuyorum ama okununca nasıl gelecek bilmiyorum doğrusu. Bugün babamla birlikte Dirty Dancing'i izledim. Eminim çoğunuz izlemişsinizdir. Keşke daha önce izleseydim diyor insan içinden. Mükemmeldi gerçekten. Benim gibi dans etmeyi seven biri daha da çok seviyor gerçekten. Eski olmasına rağmen aslında izlenince bugünün izlerini de taşıyor içten içten. Güzel bir aşk hikayesi, toplumsal konular ve dans. Mükemmel bi karışım, mükemmel bi film. Kesinlikle tavsiye ediliiiir !! ve onların ünlü son danslarını paylaşıyoruuum.



---

6 yorum:

  1. maçı bende izledim çok güzeldi,
    behlül sahnesi ayrı koparmalık .D,
    tutulma heyecanı benide sardı ama sinemasına bazı nedenlerden dolayı gidemiycem .(

    YanıtlaSil
  2. aslında gitmek önemli değil bence o heyecanı alabiliyosan zaten gitmiş kadar oluyorsun :D

    YanıtlaSil
  3. bu yazıma yapılan çok güzel bi yorumu yanlışlıkla reddettim :( özür dileriiim :(

    YanıtlaSil
  4. sanırım benimkiydi .d.d yazdıklarımı okuduysn hiç dert değil :)

    YanıtlaSil
  5. anlayışın için teşekkürler :)) evet twilight serisi vampir serisi değil bence de daha çok imkansız aşk teması üzerine kurulmuş. Nedenini bilmiyorum ama ilk filmine gittiğim günden itibaren bağımlısı oldum :D ama tabii bunun sadece konuyla ya da filmle alakası yok. bazı şeylerin popüler olması ya da tutulması ( :D ) organize edilebiliyor bence. twilightta bunlardan biri.

    YanıtlaSil
  6. üüüüüüüü behlüllll kaçar:)

    peki nerelerdesin?

    YanıtlaSil