14.6.10

Mutluluğa Kapak Aç.

Coca Cola'nın reklam kamoanyasından bahsedeğim şimdi sizlere.
Reklamlara ilginç bi şekilde zaafım var kabul ediyorum.
Nedenini bilmiyorum ama bana çok etkileyici geldikleri kesin.
Belki de çok kısa zamanda çok şey anlatmaya çalıştıkları için
Belki de insanlarda çok iyi bi etki bırakmaya çalışılarak yapıldığı için.
Bence coca cola reklam işini gerçekten iyi yapıyor ve bunu yaparken insanları geliştirmeye çalışıyor.
coca cola'yı aşırı derecede seven ya da bağımlısı olan biri değilim :D reklam da yapmıyorum ayrıca :D
Mutluluğa kapak aç reklamlarından kesinlikle ve kesinlikle çok etkileniyorum.
Bloguma reklam koyup yorum yapmayı seviyorum. Bu ne yazacağım diye düşünürken bi kaçış mı yoksa gerçekten hoşumamı gidiyor bilmiyorum.

Slogan Şu:

HEP İSTEDİĞİN VE SÜREKLİ ERTELEDİĞİN ŞEYİ YAPMAYA HAZIR MISIN?
Siteyi açıyorsunuz insanlar hayallerini, isteklerini yazıyor.
Twitter sayfasına giriyorsunuz; insanların siteye gönderdikleri istekler yazıyor.
İlginç ilginç istekler var .
bazıları saçma gelebilir ama insanları dilekleri için sorgularsak
hayal kurmanın ve düşünmenin bi anlamı kalmaz değil mi?

Beni en çok etkileyen reklam dedesine bisiklet sürmeyi öğreten çocukla ilgili olan.
İnsan hiçbir şeyde geç kalmış olamaz diyor gerçekten.
Kaç yaşında olursak olalım, nasıl olursak olalım gerçekleştirmek için bi şansımız var diyor.
Yapamıyorum değil yapacağım demeli diyor.
Evet gerçekten böyle önemli olan adım atmak, daha da önemlisi adım atacak cesareti kendimizde bulmak.
Bu hayata korkmaya gelmedik değil mi?
Bu cümleleri kurarken MediaPlayer kaderin bi cilvesi gibi arkadan Sertab Erener'den Yeniyi çalıyor.
''Kendime yeni bir ben lazım''

Peki ben bu yazıyı neden yazdım?

Çünkü, kendime bi hobi arıyorum, piyanoya mı başlasam keman mı çalsam fotoğrafa mı başlasam bilmiyorum. Anneme de kızıyorum neden beni 5 yaşında piyanoya başlatmadın? Şimdi üşeniyorum Anne !
Artık söylenmeyeceğim. Tamam 10 yıldır çalmıyo olabilirim ve belki geleceğimi piyanoya göre de şekillendiremeyeceğim ama 25 yaşında 10 yıldır piyano çalan biri olacağım :D

~~
Hızlı konuşan, stil yüzme bilmeyen, sesi güzel olmayan, yalnızca müziği dinleyebilen biri olabilirim ama güzel resim çizer, kompozisyonda derece alırım. Neden hep eksileri düşünmekte bu kadar kararlıyım?


Şimdii, o reklamı yayınlayacağım.
Netten TV'den çekilmeyenini bulamadım özür.
Çok alakasız cümlelerden oluşan bi yazı yazmış olabilirim. Okumadan yayınlıyorum doğallığı bozulmasın diye :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder