12.6.12

Evet 100. kez geri döndüm sana blogum

Ciddi ciddi geri döndüm hem de!
Eski gönderilerime bakıyorum da liseye başladığımdan beri bi düzene otutturamamışım blog yayınımı, üstüne her yazdığım gönderide de blogumdan af dilemişim. 
Doğru!
Lise son sınıfı geçerken bakıyorum da lise hayatıma ne kadar meşguldum! Bunu burada meşgul bir kız olduğumu belirtmek için söylemiyorum, 11. sınıfta fazla mesai yaptım,okul bitti, proje başladı, proje sergileri ve dönüşünde sınavlar, ortama tekrar alış.O kadar iş yaptım ama iyi ki yaptım! Kesinlikle en verimli yılıydı lise hayatımın ve 12. sınıfta umarım 11 kadar verimli olur.
Şimdi sınav var belki ama ben hiçbir zaman tek bir şey ile geçiremedim zamanımı muhtemelen 12'de de yapacak bir şeyler bulurum. Bulmalıyım. Yoksa bunalırım. Mesela oturup sadece ders çalışamıyorum, müzik de dinlemem arada resim de çizmem, düşünmem, sorgulamam da lazım. İyi bir özellik mi bilmiyorum ama şunu biliyorum ki bu sayede hala ders çalışabiliyorum.
Mesela burda en son çizdiğim resim var ders çalışırken,mükemmel değil ama yorum sizin,
Tatil nasıl gidiyor peki? Ders çalışmaya çalışmak ve youtube arasında geçen bir tatil söz konusu şimdilik, ilerleyen günlerde şans da yanımda olursa daha da güzel olacağına inanıyorum. Şansımı yaratmaya çalışıyorum. Bakalım bekleyip göreceğim. 
Peki neden geri döndüm, bu sefer hayırlı bir iş için de döndüm, ilerleyen zamanlarda açıklayacağım umarım ama daha da önemlisi, yazmak için döndüm, yazmaya bu yıl vakit buldum ama kendim için yazmak, düşündüğümü yazmak, yazmak için yazmak, daha çok yazmak için. Yazmak kendimi anlatmanın, doğru anlatmanın en kolay ve etkili yolu çünkü. Evet, ilerleyen günlerde blogum hala aktif olacağı için - :)- bu zamana kadar neler yaptığımdan uzuun uzuun bahsedeceğim. Bu arada Instagram bağımlısı oldum bi günde, oradan da çok fotoğraf çekeceğim, bloguma da yükleyeceğim nasıl olacak bakalım.
Şimdiliik, 
Tekrar Merhaba!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder