3.7.09

renkler,çiçekler,japon kızı. //


Ben yine reklam videolarından vazgeçemedim.
Bu sefer de Panasonic reklamı (:
Videoyu siteye atabilmek için youtube dışında bi yeri çok aradım, fakat bulamadım.
Direkt izlemek izleyenler buradan izleyebilir.
Yoksa http://www.youtube.com/watch?v=BBACHodUBoE&hl=tr çeşitli proxylerden de deneyebilirsiniz.
***
Küçük şeylerden mutlu olabilmek.
Bence bi hayatı mutlu kılabilecek en temel şey.
Her an bi üzüntü her an bi sorun içinde yaşanır mı?
Aslında tüm bu üzüntüyü de biz yaratıyoruz.
Pollyannacılık oynayalım demiyorum.
Farkında olalım sorunların ama,
Sadece farkında olup öylesine bakmayalım.
Olumlu çözümler bulmak varken neden hep yakınıyoruz?

Her zaman küçük şeylerle de yetinmemeliyiz.
İçimizde büyüme, daha iyisi hırsı olmalı belki.
Fakat bu hırs mutluluğumuzun kaynağı olmamalı.
Yoksa mutluluk bizim için gerçekten çok çok uzak.

Aslında neden bu konuya geçtik bilmiyorum.
Belki de yukarıdaki video bunu anlatıyor bana.
Renkler, çiçekler ve bir japon kızı.
Felsefe yapmak için de yapmıyorum.
İçimdeki sesin yansımaları.

Örneğin renkler olmasa.
Siyah beyaz televizyonun hala olduğunu düşünsek.
Yine reklam,yine reklam (:













yorum sizin.

1 yorum:

  1. Bu yazıyı sıkıntılı bi anında oku :D
    bakalım kendine katılıomusun ...

    YanıtlaSil