19.6.09

oyuncaklar //


Hani üstteki fotoğraf var ya, en üstteki "dikkat selin çıkabilir" yazan.
İşte o resmi ben yaptım
Yanındaki oyuncak bebek de benim porselen bebeğim.
Çok ama çok isteyerek almıştım onu.
Diğer bebeklerim gibi değildi belki , rahatça oynayamıyordum ama çok güzeldi.
Çok önce çekmiştim o fotoğrafı da.
Farkındayım, ne kadar amatörce.
Dediğim gibi anısı var ben de.

Koleksiyonculuğu severim. Kim bilir belki oyuncaklarımı da koleksiyon yaparım, hala duran oyuncaklarımı. Tabi bunun için bi kaç sene daha beklerim. Kimisi hala tatlı geliyor minik kuzenimle oynarken.


Aslında bir sürü yazım var, ödül almış, beğenilmiş. Fakat yenilenmek istiyorum yazılarımın tamamını burada, blogumda, yayımlamak istemiyorum. Büyümeye İnat diye bi yazım vardı. Bu kaydı yazarken hatırladım. Aradım arşivleri buldum. işte bi bölüm:

"O küçücük yürekle kendinden büyüklere özenmek, imrenmek, bazen ezilmek, okula başlayınca on yaş büyümüş gibi düşünmek yani “ Çocukluk.”

Galiba güzel mi yazmışım ne ?
Kendimi övmeyi ve büyükler gibi yazmayı bırakmalı yeni yazılara yol almalıyım :/


2 yorum:

  1. Çok güzel bi alıntıymış bu! :) Çok sevdim tam benim tarzım bir cümle!

    Ben de yazı yazmayı çok istiyorum! kendimce birşeyler karalıyorum tabi ama kendimce ve kendime kalıyor nihayetinde Neyse, belki birgün ben de yazarım, ödüller alırım! daha da önemlisi okuyanlarım tarafından sevilirim! hihi.

    Blogunu çok sevdim ben ya! Tebrikler...

    Aynur.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiiimm (:

    YanıtlaSil