23.8.09

Mimlendim. // Mimlendin. // Mimledi.

Bitter beni mimlemiş. İyi ki de mimlemiş. Sorular çok güzel çünkü. Teşekkürler ~~

Hangi şehirde yaşıyorsun?
Adana’da yaşamaktayım…

Mesleğin?
Öğrenci. MEB’e bağlıyız. Çalışıp duruyoruz.

Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
Yaz tatilinden sıkılmıştım. Hem de daha en başından. Bloglar da hoşuma gidiyordu. Bu fikirlerinden aklımdan geçtiği gün açtım blogumu.

Ne kadar süredir blog yazıyorsun?
3 aydır (:

Bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
2 güne bir genellikle.

PC açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
Önce facebook. Sonra msn. Sonra blog. Tabi bu sıra günden güne değişiyor.

Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu?
Maalesef hayır :D

Blogunda hangi konularda yazmak seni mutlu eder?
Kendimle ilgili şeyler. Daha çok içimde durması gerektiğine inanmadığım. Paylaşmam gerektiğini düşündüğüm şeyler.

Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?
İçtenlikle yazan ve daha çok aynı düşünceleri paylaştığım insanları eklerim.

Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
Ben hobi olarak yapıyorum.Mantıklı ama ben yapacağımı zannetmiyorum (:


Blog arkadaşlarınla buluşma, bir araya gelme fikrine ne dersin?
Bence çok güzel olur.

Bu soruları kim(ler) cevaplasın?
Su yosunu. / Cebik.

2 yorum: